Kommunalvalg 2017

16. november 2017

Christian Jørgensen

Christian Jørgensen i skole-gården på sin gamle skole, Erritsø Central-skole. Foto: Andreas Dyhrberg Andreasen

PRIVATANSATTE BYRØDDER ER EN MANGELVARE, OGSÅ I FREDERICIA

Byrådsmedlemmer med job i det private erhvervsliv er en mangelvare. I følge eksperter er der brug for en oplysende indsats overfor det private erhvervsliv for at ændre ubalancen.Med al respekt for mine gode kolleger i det samarbejdende Fredericia Byråd, som er hhv. Fuldtidspolitikere (klinger bedre end levebrødspolitikere;), ansatte på Fredericia Rådhus, øvrige offentligt og semioffentligt ansatte, fagforeningsfolk og pensionister, som alle gør en seriøs og engageret indsats….så er ansatte i det private erhvervsliv og for den sags skyld selvstændige erhvervsdrivende kraftigt underrepræsenteret også i Fredericia Byråd og i kandidatfeltet til samme.Skrækscenariet er et absolut socialdemokratisk flertal i Fredericia Byråd, hvor en lille inderkreds af toppolitikere fra Socialdemokratiet og embedsmænd fra Kommunen kan sidde i et lukket kontor på Rådhuset og reelt træffe alle beslutninger.Ønsker DU kære vælger, at ALLE synspunkter høres, så overvej det når du sætter dit X ved kommunalvalget d. 21/11 2017.Jeg kan tilbyde 35 års erfaring fra det private erhvervsliv, mange års erfaring fra det lokale foreningsliv samt 4 års byrådserfaring og er garant for et fortsat seriøst og samarbejdende Venstre.God valgdag til alle.

Kenny Bruun Olsen
Venstres Hold
Valgprogram 2017
Frank Wichmann